بازی لیزر تگ در ایران
رگولاتوری خبر داد؛

زمان رسیدگی به شكایات ICT در آذربایجان غربی و شرقی كاهش پیدا كرد

زمان رسیدگی به شكایات ICT در آذربایجان غربی و شرقی كاهش پیدا كرد مدیركل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر ( استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل) از كاهش میانگین زمان رسیدگی به شكایات مردمی در حوزه ICT در این منطقه اطلاع داد.


به گزارش لیزر تگ به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید فاضلی اظهار داشت: امسال به علت انتشار کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، میزان استفاده از ارتباطات ثابت، سیار و به دنبال آن میزان شکایات در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (سامانه ۱۹۵) افزایش یافته است. با این وجود در حوزه ارتباطات سیار، میانگین زمان رسیدگی به شکایات از ۲۴ روز به دو روز و در حوزه ارتباطات ثابت هم از ۱۰ روز به سه روز کاهش یافته است و در این بخش رشد ۷۰ درصدی داشته ایم. وی پایش کیفیت ارتباطات در مناطق روستایی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل را یکی دیگر از اقدامات منطقه آذر رگولاتوری دانست و اظهار نمود: حدود ۲۹۵ روستا در حوزه خدمات ثابت پایش و موارد قطعی ارتباط هم شناسایی شده اند. مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر ضمن اشاره به اینکه سرقت کابل و فرسوده شدن سیستم های مخابراتی از علل اصلی قطعی شبکه در مناطق روستایی است، اظهار داشت: بعد از این پایش، با پیگیری های این اداره کل، موارد قطعی شناسایی شده، درحال پیگیری است. فاضلی بیان نمود: علاوه بر این، برپایه شاخصهای تعریف شده در مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مانند شاخص میزان برقراری موفقیت آمیز مکالمه، سطح و کیفیت سیگنال پوشش رادیویی و... در ۴۹۴ روستا، درایو تست انجام و ۱۳۱ مورد قطعی و اختلال شبکه شناسایی شده است که با پیگیری های اداره کل منطقه و بهینه سازی اپراتورها ۱۰۷ مورد از این اختلال ها رفع شده است. موارد باقیمانده هم از جانب این اداره کل و دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در حال پیگیری است. وی در تشریح چگونگی بهینه سازی اپراتورها اظهار داشت: منظور از بهینه سازی، تغییر موقعیت جغرافیایی ایستگاه و بالابردن توان یا ارتفاع ایستگاه ها و... است. پس از بهینه سازی شبکه و رفع قطعی، درایو تست جدیدی در همان منطقه انجام و کیفیت شبکه بررسی شده و با اپراتورهایی هم که اشکلات شبکه خویش را رفع نکرده اند، برپایه مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برخورد می شود.


منبع:

1399/08/23
18:48:49
5.0 / 5
909
تگهای خبر: اپراتور , اطلاعات , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است