به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، شركت "نیوتروژنا"(Neutrogena) اعلام نمود كه یك اسكنر پوستی موسوم به "SkinScanner" برای آیفون عرضه خواهد نمود.
این محصول سخت افزاری به قسمت بالایی گوشی موبایل وصل می گردد و با استفاده از مجموعه ای از سنسورها، تصویری بزرگ و دقیق از پوست صورت كاربران به آنها می دهد؛ تصویری كه معمولا در تبلیغات با عنوان "قبل و بعد" دیده می گردد.
این اسكنر به صورت بی سیم با یك اپلیكیشن موبایل به نام "Skin360" هماهنگ شده است كه سلامت پوست فرد را در طول زمان نشان داده است و پیشنهاد می دهد كه از پوست خود مراقبت كنند.
این اسكنر پوستی هفته آینده به صورت رسمی در اجتماع سالانه شركت های تجاری با عنوان نمایشگاه CES در لاس وگاس آمریكا معرفی خواهد شد.
این آخرین محصول از سری محصولات زیبایی قابل اتصال است كه در سال های اخیر در CES معرفی خواهد شد و بخشی از تلاش بزرگ سوق دادن شركتهای سنتی به اتخاذ استراتژی های دیجیتالی به منظور جذب مشتریان جوان و آگاه از تكنولوژی است.
این محصول جدید با همكاری شركت "فیت اسكین" (Fitskin) واقع در نیویورك تولید شده است. این وسیله به بالای آیفون متصل می گردد و از 12 چراغ LED و لنز با بزرگ نمایی 30 استفاده می نماید تا یك عكس نزدیك از پوست كاربر بگیرد.
این اسكنر همینطور دارای یك حسگر رطوبت در نزدیكی لنز است كه با گرفتن تصاویری نزدیك از سطح پوست، میزان رطوبت، چین و چروك ها و منافذ پوستی را می سنجد و به كاربر عرضه می كند.
اپلیكیشن اسكنر پوستی با استفاده از "یادگیری ماشین"، پوست كاربر را با افراد در محدوده سنی وی مقایسه كرده و سپس یك نمره از صد برای هر كدام از این سه شاخص نمایش می دهد.
"مولی گاریس"، مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال شركت "نیوتروژنا"(Neutrogena) اظهار داشت: نكته این محصول جدید آن است كه به مردم آموزش می دهد تا پوست بهتری داشته باشند و جزئیات پوست خویش را با جزئیات دنبال كنند.
وی اضافه كرد: نكات بهداشتی جامعی نظیر یادآوری برای عدم لمس صورت و شستن مواد آرایشی در آخر شب در اپلیكیشن پیشنهاد خواهد شد.