كسادی بازار گجت های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی ها!
لیزر تگ: كارشناسان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی IDC دریافت و اعلام نموده اند كه میزان فروش گجت های پوشیدنی و ساعات هوشمند در اولین فصل از سال جاری میلادی روندی كاهشی را تجربه كرده است.
به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، اخیرا گزارشی از طرف موسسه IDC انتشار یافته است که نشان میدهد محصولات پوشیدنی همچون ساعات هوشمند و سایر گجت های تناسب اندام در سه ماهه نخست سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی کرونا روندی کاهشی را تجربه کرده، این در حالیست که محصولات شنیدنی همچون ایرپاد، هدفون و سایر گجت های مشابه موفق شده اند نسبت به ماه های قبل سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.
طبق وب سایت gsmarena، این کارشناسان و مفسرین اعتقاد دارند که همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از طرف دولت کشورهای مختلف، خیلی از کاربران به سمت و سوی استفاده از محصولات صوتی شخصی و شنیدنی هم جان ایرپاد و هدفون روی آورده اند و همین مورد باعث شده است استقبال بیشتری در بازارهای جهانی از این محصولات شود.
طبق جدول زیر می توان دریافت که اپل همچنان بر بازار محصولات پوشیدنی و گجت های هوشمند سلطه داشت و با اختصاص سهم ۲۹.۳ درصد در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ جایگاه نخست این رده بندی را از آن خود کرده است.
پس از آن شرکت های شیائومی سامسونگ هواوی و فیت بیت به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم این جدول قرار گرفته اند که توانسته اند سهمی معادل ۱۴ درصد، ۱۱.۹ درصد، ۱۱.۱ درصد و ۳ درصد از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.
منبع: لیزر تگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب