ورود تبلیغات به فروشگاه اینستاگرام
اینستاگرام با راه اندازی محصول تبلیغات جدید، سرمایه گذاری بیشتری در اینستاگرام شاپ (Shop) که کسب و کار تجارت الکترونیکی این شبکه اشتراک گذاری عکس به حساب می آید، انجام می دهد.
به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، این شرکت هم اکنون فرمت جدیدی را آزمایش می کند که شامل تصاویر تک و گزینه برای مجموعه ای از تصاویر است و فعلاً منتخبی از تبلیغات کنندگان در آمریکا برای این آزمایش انتخاب شده اند و در ماه های آینده امکان تبلیغات به بازارهای دیگر توسعه خواهد یافت.
این شرکت برای اولین بار اینستاگرام شاپ را سال قبل در جهت تلاش فیسبوک - شرکت مادر خود -برای تبدیل این پلت فرم به یک مقصد خرید آنلاین با تجربه بررسی محصولات در آن معرفی نمود. طبیعتا این نوع ابتکار در خدمت مدل تبلیغات فیسبوک قرار می گیرد چون که برندها در جست و جوی مصرف کنندگان، مایل هستند برای توسعه دسترسی خود پول پرداخت کنند.
تبلیغات در اینستاگرام شاپ تنها در دستگاههای موبایل ظاهر خواهد شد چونکه تب اینستاگرام شاپ قابلیتی است که تنها در دستگاههای موبایل قابل دسترس است. با این وجود تعداد تبلیغاتی که هر مصرف کننده مشاهده می کند، به میزان استفاده وی از اینستاگرام و تعداد افرادی که در تب اینستاگرام خرید می کنند، بستگی خواهد داشت.
این شرکت هنوز زمان دقیق عرضه تبلیغات عمومی بیشتر را اعلام نکرده و تنها توضیح داده که برنامه اش، توسعه فرمت جدید به تبلیغات کنندگان در بازارهای دیگر ظرف ماه های آینده است.
بر اساس گزارش تک کرانچ، تب اینستاگرام شاپ یکی از جنجالی ترین افزوده های این اپلیکیشن در سال های اخیر بود چونکه جای تب اکتیویتی را گرفت و به این اپلیکیشن حال و هوای تجاری تری نسبت به گذشته بخشید. حالا جامعه خلاقیت درحال سبک و سنگین کردن گزینه هایش است چونکه اینستاگرام با عرضه قابلیتهای دیگری مانند ریلز که کپی تیک تاک است، از ریشه های اصلی خود بعنوان پلت فرم اشتراک گذاری عکس فاصله بیشتری گرفته است.
منبع: لیزر تگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب