شروع به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر
شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار 45 میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، بصورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر 50 محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند.
به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، فیسبوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب وکارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند.
توییتر اعلام نمود نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکت های منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود.
اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه نموده است.
کاربران بعد از مشاهده یک محصول در توییتر، به وب سایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند.
این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال قبل آزمایش آنرا آغاز نموده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند.
بر اساس گزارش رویترز، توییتر درحال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری نموده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان ببینند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب