با دنبال نارضایتی كاربران؛
آموزش چت جی پی تی با داده های کاربران متوقف گردید
به گزارش لیزر تگ، مدیر ارشد اجرایی سازنده چت جی پی تی اعلام نمود از این بعد از داده های API مشتریان برای آموزش های مدل هوش مصنوعی زبانی خود استفاده نمی نماید. چونکه مشتریان از این روند ناراضی بوده اند.
به گزارش لیزر تگ به نقل از سی ان بی سی، به قول سم آلتمن مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ.آی»، این شرکت برای مدتی مدلهای زبانی خود مانند چت جی پی تی را با داده های خریداری شده کاربران آموزش می داد. وی در مصاحبه ای اظهار داشت: مشتریان به وضوح نمی خواهند سیستم های ما با داده هایشان آموزش یابد، ازاین رو ما برنامه خویش را تغییر دادیم و این کار را انجام نمی دهیم. در همین راستا شرایط خدمات «اوپن آ. آی» در یکم مارس بی سروصدا تغییر نمود. آلتمن در اینباره اضافه کرد: ما برپایه هیچ داده API سیستم هایمان را آموزش نمی دهیم. حالا مدتی است که این کار را انجام نمی دهیم. APIها درحقیقت چهارچوب هایی هستند که به مشتریان اجازه می دهند به صورت مستقیم به نرم افزار اوپن آ. آی متصل شوند. مشتریان تجاری این شرکت که مایکروسافت، سلز فورس و اسنپ چت را شامل می شوند، احیانا از قابلیت هایAPI بهره می برند. اما سیاست جدید حریم خصوصی و محافظت از داده اوپن آ. آی فقط شامل مشتریانی می شود که از سرویس هایAPI استفاده می نمایند. در شرایط استفاده آپدیت شده شرکت آمده است: ما احیانا از محتوای سرویسهای دیگر به غیر از API کاربران استفاده می نماییم. این امر امکان دارد شامل متنی باشد که کارمندان در چت بات چت جی پی تی وارد می کنند. آمازون به تازگی به کارمندانش اخطار داده داده های محرمانه را در چت جی پی تی وارد نکنند چونکه امکان دارد داده ها در پاسخ های این چت بات ظاهر شود. تغییر مذکور در حالی اجرا می شود که صنایع با وجوه مختلف مدلهای زبانی بزرگ جایگزین محتوای تولید انسان روبرو می شوند. از طرفی مدیران ارشد اجرایی شرکت ها نگران تأثیر چت جی پی تی و برنامه های مشابه بر مالکیت معنوی شان هستند.
منبع: lazertag.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب