به شبکه شرکای ابری آروان بپیوندید
به گزارش لیزر تگ، اگر در حوزه ابری سابقه فروش داشته اید و علاقمند به این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
به گزارش لیزر تگ به نقل از روابط عمومی آروان کلاد، این شرکت بدنبال گسترش شبکه ی شرکای ابری خود در امتداد توسعه و تقویت بازار ابری است. تیم شبکه ی شرکای آروان کلاد (Arvancloud Partner Network)، بمنظور گسترش فروش محصولات به طیف وسیعی از مجموعه ها و بهبود ارائه خدمات فنی مقیاس پذیر به کاربران، با تیم های کسب وکاری و تیم های فنی همکاری خودرا آغاز نموده است و در دو حوزه ی فروش محصولات ابری آروان (Reseller) و فراهم آوردن خدمات فنی ابری (DevOps) نماینده می پذیرد. اگر در عرصه ی ابری سابقه ی فروش داشته اید و مشتاق این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
مزایای شریک ابری
با دریافت نمایندگی آروان کلاد از مزایای متنوعی بهره مند می شوید؛ مانند برخورداری از مسیر رشد، گسترش کسب وکار خودتان و… که برخی از آنها در زیر آمده و سایر جزئیات را می توانید از این لینک مطالعه کنید.
آموزش مستمر: با شرکت در برنامه های آموزشی پیوسته و بهره مندی از حمایت های مستقیم، شما می توانید مهارت های خودرا ارتقا دهید و چشم انداز موفقیت خودرا روشن تر کنید. این آموزش ها به شما کمک می کنند تا بجای فعالیت فردی، به عنوان قسمتی از شبکه ی قوی شرکای آروان، به موفقیت بیش تری دست یابید.
حمایت های کسب وکاری: بزرگ ترین چالش پارتنرها در بخش توسعه کسب وکار و فروش است. ما در این مرحله با ارائه کمک های ضروری، شما را در راه رشد و توسعه یاری می دهیم.
حمایت های فنی: علاوه بر راهنمایی ها، ارائه ی کمک و مشاوره های فنی از سمت آروان کلاد موجب رشد سریع تر شما می شود و کمک می نماید تا به اهداف خود نزدیک تر شوید.
خاصیت های شریک ابری
شبکه ی شرکای ابری یک شبکه متشکل از نمایندگان فروشی است که به فروش محصولات ابری آروان کمک می کنند و می توانند علاوه بر دریافت مزایای این نمایندگی، به کسب درآمد و توسعه بازار خود نیز بپردازند. برای همکاری در عرصه ی فروش (Reseller) محصولات آروان کلاد، نیاز است که باتوجه به تجربه و تخصص خود در فروش این محصولات، فرصت های فروش بالقوه را شناسایی کنید. بعد از انجام نیازسنجی دقیق از خدمات مورد نیاز کاربران، محصولات مناسب را معرفی کرده و پروسه فروش را تا مرحله عقد قرارداد و ارائه ی خدمات مدیر مشتری پیگیری کنید.
از طرف دیگر، برای همکاری در عرصه ی ارائه ی خدمات فنی (DevOps) آروان کلاد، نیاز است با بهره بردن از تجربه و تخصص خود در زیرساخت محصولات ابری آروان کلاد، فرصت های ارائه ی خدمات فنی بالقوه را شناسایی کنید یا از فرصت هایی که آروان کلاد معرفی می کند، بهره ببرید. بعد از انجام نیازسنجی فنی از نیازمندی های کاربران، می توانید مبادرت به برگزاری جلسات فنی، تهیه طرح پیشنهاد فنی، پیاده سازی فنی و ارائه ی خدمات پشتیبانی فنی کنید.
این فرآیندها در کنار شناسایی و بهره برداری از فرصت های موجود کمک می نماید با ارائه ی خدمات دقیق و متناسب با نیاز کاربران، رضایت مشتریان نیز تضمین شده باشد.
با توجه به توانمندی های تیم شما در عرصه ی همکاری در فروش یا ارائه خدمات فنی، بعد از ثبت درخواست و ارسال رزومه ی تیم تان، پروسه احراز و پذیرش شما در تیم شبکه ی شرکای آروان صورت خواهد گرفت. اطلاعات جامع تر و لینک ثبت نام در این لینک موجود است.
منبع: lazertag.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب