بازی لیزر تگ در ایران

راه اندازی فاز پایلوت دستگاه جمع آوری بطری های فلزی و پلاستیکی

راه اندازی فاز پایلوت دستگاه جمع آوری بطری های فلزی و پلاستیکی به گزارش لیزر تگ، با حمایت سازمان توسعه همکاریهای علمی و فناورانه بین المللی، دستگاه خوددریافت و بخش نخست طرح پایلوت ودیعه گذاری بر بطری های پلیمری و فلزی شروع شد.



به گزارش لیزر تگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این طرح با حمایت سازمان توسعه همکاریهای علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در چارچوب برنامه کانکت از اسفند ۱۴۰۲ تا اسفند ۱۴۰۳ اجرا می شود. هدف از این طرح جمع آوری بطری های یک بار مصرف فلزی و پلاستیکی در سطح دانشگاه با استفاده از مکانیزم های مالی ودیعه گذاری است.
این طرح پایلوت، نخستین طرح بازیافت سیستماتیک بطری در ایران بر اساس ودیعه خواهد بود و در صورت موفقیت می تواند به الگویی برای توسعه این ایده تبدیل گردد.
افتتاح فنی دستگاه خوددریافت و آغاز بخش اول طرح پایلوت ودیعه گذاری بر بطری های پلیمری و فلزی در آیینی در روز پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد و در خلال آن تست عملیاتی دستگاه و دریافت بطری ها با برچسب جایزه در این برنامه انجام شد و حاضران به بررسی دریافت و فشرده سازی بطری های پلیمری و فلزی و تحویل رسید حاوی اطلاعات برای تسویه از دستگاه پرداختند.

1403/07/24
10:02:15
0.0 / 5
58
تگهای خبر: اطلاعات , بازی , دستگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است